POSTIKULUT ALKAEN 2,90 € (DB Schenker yli 100 € ostoksille)

Toimitusehdot

Myyjä

Verkkokaupan toimitusehdot. Myyjä pidättää oikeuden muuttaa näitä toimitusehtoja yksipuolisella päätöksellä ilman ennakkoilmoitusta.

Mikäli tilauksen teossa tai toimituksessa on ongelmia, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.

Anie Knits / Häme Food Oy 2446782-8
Yrittäjänkatu 9 A 5
11710 Riihimäki

info@anielangat.fi


Maksaminen

Verkkokaupan maksunvälittäjänä toimii Klarna (https://klarna.fi). Klarna Checkout palvelun avulla on turvallisia ja helppoa tehdä ostoksia. Verkkokaupan maksuvaihtoehtoina ovat lasku, erämaksu, verkkopankit ja luottokortit. 

Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Sveavägen 46, 11134 Stockholm) ehdot, jotka löydät kassalta. 

Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun asiakaspalvelu@klarna.fi tai 09 – 425 99 771 (Ma-Pe 8.00-16.00). 


Toimitus ja toimituskulut

Käytämme verkkokaupassa useita erilaisia toimitustapoja. Toimitustavat ja hinnat saattavat vaihdella tuotteen painon, määrän ja mittojen mukaan. Toimitushintoja voidaan hakea myös dynaamisesti suoraan kuljetusyhtiöiltä. Kaikki toimitustavat eivät välttämättä ole käytettävissä kaikissa tuotteissa.

Näet verkkokaupan kassalla ajantasaisen tiedon toimituksen hinnasta ja tilaukseen käytettävissä olevista toimitustavoista. Valitun toimitustavan toimituskulut lisätään aina ostoskorin summaan. Toimitamme tilauksen valitsemallasi toimitustavalla.


Toimitusaika

Tuotteiden toimitusajat voidaan ilmoittaa tuotteiden tiedoissa. Pyrimme aina toimittamaan kaikki tilaukset mahdollisimman nopeasti, mutta toimitusaika voi vaihdella tuotekohtaisesti tai toimitustavoittain. Mahdollisesti poikkeavat toimitusajat ilmoitetaan verkkokaupan sivuilla erikseen. 


Peruuttaminen

Verkkokaupasta tilatuilla tuotteilla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden peruuttamisoikeus tilauspäivämäärästä lukien, mikäli toisin ei ole ilmoitettu tuotteen tiedoissa.

Ennen tilauksen peruuttamista asiakkaan tulee olla yhteydessä asiakaspalveluumme ja ilmoittaa peruutuksesta ja tulossa olevasta tuotteiden palautuksesta. Palautus on mahdollista tehdä tilauksen kaikkien tuotteiden tai vain osan tuotteista kohdalla. Palautettavat tuotteet tulevat olla käyttämättömiä, alkuperäisissä pakkauksissa ja virheettömiä. 

Myyjällä on oikeus alentaa tuotteen arvoa osittain tai kokonaan, mikäli tuotteita on käytetty, niihin on syntynyt virheitä, alkuperäiset pakkaukset ovat hukkuneet tai tuotteet eivät muulla tavoin ole siinä kunnossa, missä ne ovat asiakkaalle myyty.

Toimituskulut palautetaan edullisimman toimitustavan hinnan mukaan.

Maksu palautetaan samalla tavalla millä tilaus on maksettu. Esimerkiksi kortilla maksettaessa palautuksen summa hyvitetään kortille. Mikäli tämä ei onnistu sovitaan toinen tapa maksun palautukselle.  


Asiakaspalvelu

Olethan aina yhteydessä asiakaspalveluumme mahdollisissa ongelmatilanteissa.


Delivery Terms / Shipping detail


Delivery AreaCurrently, we only deliver within Finland.

Seller

Online Store Terms and ConditionsThe seller reserves the right to amend these delivery terms unilaterally without prior notice.

For any issues with your order or delivery, please contact our customer service.

Anie Knits / Häme Food Oy

Business ID: 2446782-8

Yrittäjänkatu 9 A 511710 Riihimäki

Email: info@anielangat.fi

Payments

Our online store's payment provider is Klarna (https://klarna.fi). Klarna Checkout offers a safe and easy way to shop. Available payment options include invoice, installment, online banking, and credit cards.

By using Klarna Checkout, you agree to the terms of Klarna AB (556737-0431, Sveavägen 46, 11134 Stockholm), which can be found at checkout.

For payment-related questions, please contact Klarna customer service directly at asiakaspalvelu@klarna.fi or call 09 – 425 99 771 (Mon-Fri 8:00-16:00).

Delivery and Shipping Costs / Shipping Details

Our online store offers several delivery options, with prices that vary depending on product weight, quantity, and dimensions. Shipping costs may also be dynamically updated based on rates from carriers. Not all delivery options are available for all products.

You’ll see the current shipping cost and available delivery methods at checkout. Delivery costs for the chosen method will be added to your cart total. Orders will be shipped using your selected delivery method.

Delivery Time

Estimated delivery times are provided in the product details. We aim to ship all orders as quickly as possible, but delivery times may vary depending on the product or shipping method. Any exceptions to the delivery times will be noted separately on the online store’s website.

Cancellations / Merchant Return Policy

Products ordered online are eligible for a 14-day cancellation right from the order date, as per consumer protection laws, unless otherwise stated in the product details.

Before canceling, please contact customer service to notify us of your cancellation and the products you will be returning. You may return all or part of the order. Returned products must be unused, in their original packaging, and in good condition.

The seller reserves the right to partially or fully reduce the product’s value if it has been used, damaged, or is missing original packaging, or if it is otherwise not in the same condition as when it was sold.

Shipping costs will be refunded based on the lowest-cost delivery method. 

Refunds will be processed in the same way the payment was made. For example, for card payments, the refund will be credited back to the card. If this is not possible, an alternative refund method will be arranged.

Customer Service

Please always contact our customer service for any issues.